Forside Stor (1)

Har du lyst til at
gå på Humble?

Hvis du vil sikre dig en plads på et af de kommende års elevhold, er det en god idé allerede nu at udfylde tilmeldingsformularen:

Når vi har modtaget din ansøgning om optagelse, inviterer vi dig og dine forældre til en rundvisning på skolen med nogle af vores elever, og til en samtale med forstander Jonas Hald eller en lærer. Her vil du blive spurgt om dine forventninger til et efterskoleophold hos os, og samtidig kan du få svar på alle dine spørgsmål om efterskolelivet.

Efter tilmelding har man en måned til at besøge skolen. Efter besøget har man 14 dage til at tage stilling til, om man ønsker pladsen, og dermed også 14 dage til at betale indmeldelsesgebyret på 1500 kr. Såfremt man ikke reagerer eller takker nej, bortfalder pladsen.

Det er også muligt at booke et besøg hos os inden tilmelding.

Klik her for at booke dit besøg

Du er også altid velkommen til at kontakte os på 62571363 eller på post@musikefterskolen.dk, hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Musikefterskolen i Humble
Hovedgaden 21