Kom på camp
Musikefterskolen i Humble

Går du i 7. – 9. klasse, og går du og overvejer, om et musikalsk efterskoleår kunne være noget for dig? Så kan du helt gratis deltage i camps på Musikefterskolen i Humble og prøve efterskolelivet af på egen krop!

På Musikefterskolens camps kan du sammen med en masse andre unge mennesker få en weekend fuld af sang, musik og hygge. Du får mulighed for at stifte bekendtskab med et af vores fire linjehold: Rytmisk, Jazz, Elektronisk eller Folkemusik. I løbet af campen synger vi kor, har SSB (Sang, Spil og Bevægelse), og der vil være masser af sammenspil, hygge og god efterskolestemning. Det hele rundes af med en stor afslutningskoncert, hvor forældre og familie også er inviterede. Herefter byder vi på kaffe og kage, og der vil være mulighed for samtaler med skolens forstander og lærere.

Du får:

• Masser af musikundervisning, musikglæde og god efterskolestemning.
  • Fuld forplejning fra vores lækre, økologiske køkken.
  • Overnatning på elevværelser sammen med en anden camp-deltager.
  • Mulighed for gratis transport fra Odense, Svendborg eller Spodsbjerg.

Vi tilbyder hvert år tre gratis camps: OktoberCamp, JazzCamp og PåskeCamp. Dertil afholder vi MusikCamp i sommerferien, som er en uges sommercamp i musikkens tegn. MusikCamp koster 1.500 kr. at deltage i.

I skoleåret 2023/2024 afholder vi camps på følgende datoer:

OktoberCamp: 28. - 29 . oktober 2023

JazzCamp: d. 13. - 14. januar 2024